Reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom/predávajúcim a objednávateľom/kupujúcim (ďalej len “RP”) sú v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Úvodné ustanovenia.
- Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode je RHAPIS, spol. s r.o., Slávičie údolie 10, 811 02 Bratislava, ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 21257/B, IČO: 35783320, DIČ: SK2020277446, tel. +4212/2091 5293, e-mail: eshop@rhapis.sk (ďalej len predávajúci).
- Objednávateľom (kupujúcim) je každá FO alebo PO, ktorá odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom elektronického obchodu a uzatvorila tak zmluvu na diaľku s predávajúcim.
- Tento reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom/objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa akosti a množstva tovaru alebo služieb poskytnutých prevádzkovateľom/predávajúcim.
- Reklamáciou sa rozumie objednávateľom/kupujúcim uplatnené právo zo zodpovednosti za vady tovaru alebo služieb poskytovaných prevádzkovateľom/predávajúcim, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za vadné plnenie, resp. nesplnenie predmetu zmluvy.
Postup vybavovania reklamácií.
- V zmysle tohto RP, môže objednávateľ/kupujúci uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo e-mailom.
- Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
- kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu)
- predmet reklamácie a čoho sa objednávateľ/kupujúci domáha
- komu je reklamácia adresovaná
- dátum podania reklamácie
- podpis objednávateľa/kupujúceho alebo podpis osoby oprávnenej spolu s úradne overeným plnomocenstvom na zastupovanie vo veci reklamácie
- Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.
- Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Prevádzkovateľ/predávajúci vydá objednávateľovi/kupujúcemu písomný doklad o vybavení reklamácie.
- Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom/kupujúcim. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
- pri poštových zásielkach – deň doručenia reklamácie do sídla prevádzkovateľa/predávajúceho
- pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí prevádzkovateľ/predávajúci
- pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty prevádzkovateľa/predajcu
- Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom/predávajúcim a objednávateľom/kupujúcim výslovne neupravené týmto reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom/predávajúcim a objednávateľom/kupujúcim príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.
- Prevádzkovateľ/predávajúci je oprávnený tento reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Prevádzkovateľ/predávajúci určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie reklamačného poriadku.
Reklamačný poriadok platný od 01. 06. 2017